loading...
اخبار تکنولوژی
افشین بهاری بازدید : 20 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پردازنده های تلفن همراه سری 11 هسته ای H اینتل ، بر اساس فناوری پردازش 10 نانومتری SuperFin و سرعت بالای 5.0 گیگاهرتز ، عملکرد موبایل را در صنعت با حداکثر هشت هسته و 16 رشته ارائه می دهند - و پشتیبانی از PCIe Gen 4 ، اولین بار برای هر لپ تاپ سری H یازدهمین نسل پردازنده های موبایل سری C Intel H (با نام رمز "Tiger Lake-H") در تاریخ 11 مه 2021 در سراسر جهان راه اندازی شد. اینتل با سری H موبایل یازدهم Intel Core و سری Xeon W-11000 عملکرد پیشرو در صنعت موبایل را ارائه می دهد. 

درباره عملکرد بازی با کالیبر رومیزی در تلفن همراه: اینتل با پردازنده های جدید سری 11 هسته C اینتل ، از تخصص عمیقی در طراحی پردازنده پیشرفته و بازی های رایانه ای بهره می برد تا بهترین پردازنده های لپ تاپ بازی 1 جهان را برای گیمرهای سراسر جهان به ارمغان بیاورد. با توسعه شتاب عملکرد ایجاد شده توسط سری 11th Intel Core H35 ، پردازنده های سری 11 نسل 11 اینتل مبتنی بر 10 نانومتر فناوری پردازش SuperFin ، دارای حداکثر 8 هسته و 16 رشته با عملکرد توربو تک و دو هسته ای تا 5.0 گیگاهرتز علاوه بر این ، واحد پردازش مرکزی (CPU) می تواند به طور مستقیم به حافظه GDDR6 پرسرعت متصل به کارت گرافیک دسترسی پیدا کند و به بازیکنان این امکان را می دهد که فریم های بالاتر با تأخیر کمتری را تجربه کنند و بافت های بزرگ را سریعتر بارگیری کنند. پردازنده موبایل 2.5 برابر پهنای باند PCIe کل به CPU در مقایسه با پردازنده های سری 10 H و سه برابر کل پهنای باند PCIe در مقایسه با سایر پردازنده های صنعت ارائه می دهد. 

درباره این پلتفرم Bleeding-Edge: پردازنده های تلفن همراه 11th Gen Intel Core H سازندگان و متخصصان تجاری را قادر می سازند تا به لطف بهترین اجزا و اتصال 3 در کلاس ، کارها را سریعتر و از هرجایی انجام دهند. با 20 خط PCIe Gen 4 - a ابتدا برای هر لپ تاپ - پردازنده جریان 4K HDR / Dolby Vision را ارائه می دهد ، تنظیمات غنی با ذخیره سازی سریع ، ذخیره سازی ترکیبی Intel® Optane for برای عملکرد و ظرفیت بالا ، پشتیبانی از 6 گیگاهرتز Intel® Killer ™ Wi-Fi 6E (Gig +) و Thunderbolt 4 پوند با حداکثر 40Gbps برای اتصال سریع تر. 

نسخه امروز پردازنده های جدید سری v اینتل vPro® H را معرفی می کند - به رهبری هشت هسته و 16 رشته Intel core Core ™ i9-11950H - و پردازنده های تلفن همراه سری Intel Xeon® W-11000. این پلتفرم بی نظیر رایانه ای کلاس PC که بر روی پلتفرم Intel vPro® یازدهمین ساخته شده است ، دارای امنیت جامع مبتنی بر سخت افزار 4 و عملکرد پیشرفته و همچنین تجارب محاسباتی قدرتمند برای کاربران حرفه ای مانند مهندسان ، دانشمندان داده ، سازندگان محتوا و تحلیل گران مالی است که نیاز دارند برای مقابله با برنامه های چند رشته ای ، عملکرد فشرده در میز کار ، یا در حال حرکت. امروز پردازنده های جدید سری 11 نسل جدید Intel 11 Core ™ vPro® و پردازنده های تلفن همراه سری Xeon W-11000 رونمایی شدند و در صورت ترکیب با پلتفرم جدید Intel Core vPro ، این موارد را ارائه می دهند:

Xeon + Error Correcting Code (ECC) memory.
Intel® Hardware Shield - که بصورت انحصاری در پلتفرم Intel® vPro available موجود است ، همانطور که توسط پردازنده های موبایل 11th Gen Intel® Core ™ vPro delivered تحویل داده می شود 5 ، جامع ترین امنیت مبتنی بر سخت افزار جهان را برای تجارت و اولین و تنها سیلیکون صنعت فراهم می کند- شناسایی تهدیدات هوش مصنوعی را برای کمک به جلوگیری از حملات باج افزار و رمزنگاری برای سیستم های مبتنی بر ویندوز فعال کرده است. 5 همچنین به Intelfor Control-flow Enforcement Technology ، یک فناوری پیشگام برای کمک به خاموش کردن کل گروهی از حملات که مدت طولانی از نرم افزار طفره می رفت ، مجهز شده است. 6. فقط راه حل ها
Intel® Total Memory Encryption.
Intel® Active Management Technology.
Intel® Deep Learning Boost​.

درباره تنوع طراحی با دسترسی گسترده: پردازنده های سری 11 Intel Core Mobile H و Intel® Xeon® W-11000 سری بیش از 80 طرح مشتاق لپ تاپ را در بخش های مصرف کننده ، تجاری و ایستگاه های کاری در سال جاری تأمین خواهند کرد. با بیش از یک میلیون پردازنده سری 11th Gen H با راه اندازی به شرکای اینتل در سراسر جهان ، چه برای بازی های با تازه سازی بالا ، ایجاد محتوای قوی یا ایستگاه های کاری تلفن همراه ، هیچ کس در مورد رایانه های موبایل گزینه ها و در دسترس بودن بیشتری به مردم ارائه نمی دهد. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 248